Контактният център на Столична община е създаден, за да осигури ефективна комуникация между гражданите и общинската администрация.
Центърът работи 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
На тел. 0700 17 310 гражданите могат да получат информация за функциите, местоположението, работното време и възможностите за контакт със звената на Столична община (СО).
Чрез Информационната система на центъра, достъпна на адрес https://call.sofia.bg, гражданите и представителите на юридически лица могат да подават:
- сигнали от неспешен характер;
- искане за информация;
- писма, предложения, жалби или оплаквания до Столичната общинска администрация, районните администрации на СО или Столичния общински съвет;
- заявления за достъп до обществена информация;
Получените чрез системата данни се анализират и пренасочват за изпълнение към отговорните структури на Столична община. При необходимост се уведомяват компетентните институции или дружества (МВР, Центъра за градска мобилност ЕАД, Метрополитен ЕАД и др.).
В случаи на подаване на сигнали от спешен характер, свързани със защита на живота, здравето, сигурността и имуществото на гражданите, операторите в Контактния център незабавно насочват обажданията към дежурен служител в център 112.
За подаването на писма, предложения, жалби или оплаквания, заявления за достъп до обществена информация регистрацията в системата на Контактния център е задължителна.
Всички потребители на Контактния център (регистрирани и нерегистрирани) имат възможност да проследят конкретен сигнал или искане за информация.
Допълнителна информация относно възможностите, които представя системата на Контактния център на Столична община, може да намерите на адрес: https://call.sofia.bg/bg/Home/HowToUseCC